در تاریخ 9 تا 13 نوامبر 2022 در کشور ایتالیا نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی برگزار شد.

مهندس مروتی در این نمایشگاه همانند سایر نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور یافته و ضمن تولید محتوا و توضیح جدیدترین تکنولوژی ها به کشاورزان عزیز در خصوص دستگاه های روز اروپا و جهان و جدیدترین ادوات و ماشین آلات کشاورزی تحقیق و تفحص نموده و یافته های خود را با کشاورزان به اشتراک گذاشت.

گاوآهن مربعی که از تکنولوژی جدید و از طریق مهندس معکوس دستگاه های اروپایی طراحی و تولید شده است، حاصل بازدید نمایشگاه های خارجی و تعامل با تولید کنندگان خارج از کشور است. مهندس مروتی کل نمایشگاه را بازدید نموده و به وسیله یک گوشی موبایل حاصل دیده ها و تجربیات خود از نمایشگاه را در قالب ویدیوهای آموزشی به علاقه مندان این حوزه در فضای مجازی تقدیم می کند.

نمایشگاه ایما ایتالیا یکی از نمایشگاه های مهم و کاربردی در حوزه ادوات و ماشین آلات کشاورزی به شمار می رود. طبیعتا بزرگترین شرکت های تولید تراکتور و ماشین آلات کشاورزی در این نمایشگاه حاضر می شوند و جدیدترین تولیدات و تکنولوژی های روز خود را به نمایش می گذارند. مهندس مروتی به همراه تعدادی از فعالین این حوزه در ایران ، نمایشگاه را بازدید نموده و نتیجه حضور در این نمایشگاه ها تجربه های جدید و اطلاعات کامل و جامع در خصوص تراکتور و ماشین آلات کشاورزی است که عموم مردم چنین دیدگاهی درباره مهندس مروتی دارند. تجربیات و اطلاعات کامل و بروز مهندس مروتی و اشتراک آنها با سایر مردم از طریق فضای مجازی باعث شده کشاورزان نیز اطلاعات کامل و جامع تری نسبت به دستگاه هایی که استفاده می کنند داشته باشند.

شما فیلم های آموزشی مهندس مروتی از نمایشگاه های خارجی را دیده اید؟ نظر شما نسبت این ویدئوها چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.